3 Dee Dans | Balanstraining en actief 50+ 3 Dee Dans | Danslessen Elburg

Core-Trainingen Nunspeet

Verminder lichamelijke klachten,
Blijf langer sterk en fit.

Train core-stability,
voor een sterk en soepel lichaam.

3 Dee Dans | Anneli
Algemene informatie.

  1. 01. Actief 50+

    Verminder lichamelijke klachten,
    Blijf langer sterk en fit.

    Actief 50+ is een fysieke training voor 50 plussers die graag in beweging blijven. In deze training wordt er gewerkt aan mobiliteit, spierkracht en balans, hierdoor verminderen lichamelijke klachten en blessures en blijft u langer sterk en fit.

    De Actief 50+ training kan iedereen op zijn eigen tempo meedoen. De lessen zijn gevarieerd zodat het hele lichaam aan bod komt, er ligt een accent op het trainen van de stabiliteit van buik en rug. De voordelen hiervan merkt u in uw dagelijkse handelingen zoals staan, zitten, lopen, tillen en bukken.

    Wat levert Actief 50+ u op:

    • Een goede lichaamshouding
    • Uw spieren en gewrichten blijven soepel
    • Verbeterde mobiliteit en balans
    • Sterke spieren en botten
    • Verbeterde conditie en weerstand
    • Vermindert lichamelijke klachten en blessures

     

    Tijdens de gezellige en ontspannen lessen wordt u professioneel begeleid door Anneli van Soolingen, docent dans en beweging.

  2. 02. Balanstraining

    Train core-stability,
    voor een sterk en soepel lichaam.

    Deze training is een uitdagende, leuke en effectieve manier om het hele lichaam te trainen. Tijdens de Balanstraining werk je aan core-stability. De diep gelegen spieren die zorgen voor een goede coördinatie, balans en stabiliteit. Dit is de basis en vandaar uit trainen we verder op kracht en uithoudingsvermogen.

    In deze training worden de oefeningen uitgevoerd op een onvaste ondergrond. Dit kan een swiss ball, bosu of ander materiaal zijn. Door te trainen op een balancerende ondergrond werk je aan een goede coördinatie en balans, waardoor je sterker en soepeler wordt en je houding verbetert.

    In de Balanstraining ligt de nadruk op:

    1. Het trainen van de diepergelegen spieren die zorgen voor een goede coordinatie en balans.
    2. Het sterk maken van het centrum; Dit zijn de dieper gelegen buikspieren, bekkenbodemspieren en de spieren die de rug stabiliseren.

     

    Wat levert de Balanstraining u op:

    • Core-stability
    • Een goede lichaamhouding
    • Een sterk en soepel lichaam
    • Verbetert gevoel van coördinatie en balans
    • Ontspanning en zelfvertrouwen
    • Vemindert lichamelijke klachten en blessures
  3. 03. info

    3 Dee Dans | Anneli
    Algemene informatie.

    Voor meer informatie over 3 Dee Dans en Anneli van Soolingen klikt u hier.

    Voor algemene informatie over de trainingen in Nunspeet: het rooster, lokatie, enz klikt u hier.